Platens Vs Platå

Igår kväll (25e augusti) kom jag och en vän till platå, peppa & glada!
I dörren blev vi stoppade av vakten som sa att vi allt inte fick komma in fast att vi hade fribiljetter. När jag frågade varför ignorerade han mig till jag bad om att få prata med ägaren.
Ägaren stod bredvid & hörde troligtvis allt utan att ingripa. När jag frågade honom om saken så sa han bara att jo men ni ska komma in med biljetterna, v...äldigt nonchalant. Så sa ju jag att vakten sagt något annat. Vakten & ägaren bytte blickar, kollade väldigt konstigt på oss.
Då frågade jag om jag inte kunde få en ursäkt av vakten eftersom han var så otrevlig och iskall. Det värsta var att ägaren som borde vara trevlig mot sina kunder säger: -du får fan inte komma in med den attityden!
Allt jag gjorde var ju att be om en ursäkt för att dom gjort och behandlat oss fel.
Men jag svalde det & sa okej förlåt om jag gjorde någon arg. Men fick ändå höra att jag hade en jävla attityd och inte fick komma in!

Ville bara säga att det var det värsta kundbemötandet jag någonsin varit med om! Det är ändå ett service yrke!
Kommer aldrig besöka platå igen.
Jag och min vän gick till Platens Bar istället där dom var snälla & vänliga, och hade riktigt roligt!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0