Lördag igen!

hey gott folk! ikväll ska jag grilla med nåra finfina vänner & ha riktigt lördagsmys!
dvs godis, dipp, mys, film - ja heeela köret! :D

idag har jag lärt lite barn att simma, o förresten, Tomten, i jul önskar jag mig ett badkar!
jag bara råkar ha världens gulligaste hund & vet vilka jag kan lita på. det känns skönt, för det värsta som finns är när någon man älskar o litar på sviker. right? tror alla varit med om det någon gång.
jag dock har nog varit med om det allt för många gånger. så söker lite spackel & tegelstenar, för nu vill jag ha en mur kring mitt hjärta.När jag fyller 18 så skulle jag faktiskt vilja tatuera mig, vad tror ni om det? ett par änglavingar i nacken. dom ska stå för det jag varit igenom, som format mig till den jag är idag. att jag trots att det kännts riktigt jävla jobbigt vissa tider ändå ställt mig upp & tillslut flygit högt igen.. tillslut så når man bara en gräns då man inte orkar mer, man orkar inte bry sig mer. då rinner skiten lättare av en och påverkar en inte lika mycket. Men då får man istället svårt att lita & älska.
nej, jag är inte samma person som jag var för ett år sedan. inte ens som jag var för ett halvår sen.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0