åwh

glad jag blir när ni läsare bryr er lite sådär  :)
jag har varit instängd i 8 dagar .. haha nej inte som rapunsel, mer som törnrosa. ;)
men igår/natt/idag har jag träffat en väldigt kär vän :)<3
jag är piggare nu, men har fortfarande ont i halsen .. hur kan det ens vara möjligt efter en penicillin-kur? :S !

ni vet ju att jag gjorde acryl naglar för lite mer än en månad sen?
jag tog bort dom idag, eller lättare sagt slet bort dom.. suck.. men de där lösningsmedlet funkade ju inte ! -.-
mina egna naglar har blivit jäääätte långa :D:D:D fast dom är så sköra så jag får ju iaf hoppas att dom inte går av.. & en annan positiv sak med att jag tagit bort dom.. jag kan spela gitarr igen! :D: wiho! åh vad jag saknat min lilla brutta (a)
acryl




Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0