F-A-N

jävla mensvärk. jag knaprar ipren, choklad och dricker en massa jordgubbste. gillar inte denna lilla veckan alls. tror inte det är någon som gör? men jag har ju en fin vänner som heter O och B. -haha!

nej nog med äckelsnack.. nu ska jag burra ner mig i min underbara (men dock för smala) säng och nörda lite Greys Anatomy. -som vanligt alltså. och åååh jag ska köpa skor skor skor!! :D:D:D:D jag är kär - i skor, parfymer, popkorn, killar som luktar gudomligt och just nu även choklad så det skriker om det. eller det gör jag när den är slut. (a)



tipsar ALLA killar om dessa parfymer!!
-tänkte köpa den röda till mig själv bara för att den luktar så förbannat gott. men tyvärr, jag skulle klassas som transa?


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0