stress :(

ushushiiish hatar stress! det är de värsta som finns! har stressat heela dagen :(
imorse kunde jag knappt gå upp ur sängen, = sen till bussen
på bussen träffar jag en klasskompis som säger: ah men vi har ju matte prov idag, & svenska redovisning och engelska inlämning. PANIIK !!!! -"och förresten så ska vi på studiebesök i NKPG". HERREGUD ! så jag har stressat hela dagen, kommit sent till jobbet (gymnastiken) och glömde mitt block i lindas väska= kan inte göra klart varken svenskan eller engelskan som redan är sena båda två.. fanfanfan ! uush. förlåt, va tvungen att skriva av mig ! -.- <3

men NUU ska jag gå o lägga mig, o hoppas på en bättre morgondag. ciao

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Becca

sv: trillar in ett sent svar som vanligt ;) hihi..

Allt bra med dej idag? :D

2011-02-10 @ 19:10:58
URL: http://myranstankar.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0