2/9 - tar en break

men inte från bloggen. utan från killar. eller inte helt från killar, men killar som 'mer än vän'. dom tar jag en break från nu. nu ska jag satsa på mig själv, jag ska må bra! jag ska börja träna, satsa på skolan, umgås med vänner. jag tycker det är skönt att umgås med killar, dom (flesta) är simpla. det är enkelt att umgås för dom (flesta) är inte komplicerade. jag kan tycka, helt ärligt, att tjejer är kan vara lite jobbiga ibland. haha. visst är vissa killar det med... men asso.. ja,så är det bara. så nu ska jag va extra mycket med folk som jag trivs med, oavsett vad vi har för 'history'.. 

så här tror jag nog att mitt hjärta ser ut nu.. på ett ungefär.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0