23/9 piinsamt

jag o 3 kompisar satt på en bänk, till höger om mig sitter erik och berättar om när han va hos tandläkaren. han sa att tandläkaren va as dryyg, men de gjorde inget eftersom att hon hade haft tuttarna vid hans ansikte en timma XD. så sa hon sen: BÄST för dig att du borstar tänderna nu!
-            Millaa*~ säger (21:12):
hahaha och då fick jagg en skratt attack preciiis när jag tagit en stor klunk kaffe! haha och självklart sprutar jag ut ALLT kaffe över golvet och lite på honom.. hahahhaa alla bara garva åt mig!
-            Millaa*~ säger (21:13):
du vet att jag flummar loss på små saker XD
jag o 3 kompisar satt på en bänk, till höger om mig sitter erik och berättar om när han va hos tandläkaren. han sa att tandläkaren va as dryyg, men de gjorde inget eftersom att hon hade haft tuttarna vid hans ansikte en timma XD. så sa hon sen: BÄST för dig att du borstar tänderna nu!
hahaha och då fick jagg en skratt attack preciiis när jag tagit en stor klunk kaffe! haha och självklart sprutar jag ut ALLT kaffe över golvet och lite på honom.. hahahhaa alla bara garva åt mig!
jag flummar loss på små saker XD

HAHAHAHA så sjukt pinsamt!!! men ändå så sjukt kul!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0