WEEKEND

min helg har varit snörvlig, hostig, febrig men rolig!
på fredan när jag kom till syster så gick vi på bio!
det blev 'Pappa på burk'! haha. enda anledningen att vi la märke till att den gick på bio var för att jag började asgarva på tele när vi bestämde film. hahaha! :D min och min systers humör är rätt så flum.. 
sedan på lördagen så shoppade vi, eller lättare sagt jag shoppade.. jag köpte på mig 3 jeans och ett linne, som jag sedan bytte till ett annat linne.. linnet köpte jag på New yorker, jeansen på Cubus.
efter shoppingen så köpte vi pizza som man värmer hemma i ugnen, fruktsoda och massa fika! vi var sjukt hungriga så vi köpte mer än vi egentligen behövde haha! sedan gick vi hem i turbo och fixade i ordning maten. både jag och sis lyckades bränna oss på pizzan eftersom vi var för hungriga för att vänta på att den skulle svala.. sedan blev det filmkväll! vi såg den nya Resident Evil - Afterlife, sedan kom en vän och joina oss. då såg vi en väldigt konstig amerikansk komedi som hette 'take him to the greek'.
Sedan sov vi som stockar, eller iallafall jag, som dessutom haft feber hela dagen..
På söndagen följde jag med sara på hennes gympagrupp, som är barn i 8-10 års åldern och dom kan volter och flickis!? Mina 9 åringar kan stå på händer.. så nu ska jag bli en strängare gympafröken minsann!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0