TOPP 4 LKPG

Här kommer en topp 4 lista på linköpings bästa cafeér/resturanger! enligt mig..
nu ska jag förklara varför:
1 -cioccolata! - mysigaste cafeét i hela stan, älskar stämningen där och personalen är ju så härlig! dom har allt från ett glas cola, riktigt lyxiga latte till varm och kall mat! mina favoriter är noguat latten och baguette med skagenröra. här är det mest prisvärt att fika och äta. idag åt jag den super goda baguetten med skagenröra och cocacola zero till, för endast 48 kr! verkligen toppen bra! riktigt noga med hygienen här med!
2 - Ming Palace - hamnar som nummer två för priserna. man får väl räkna med att spendera 100 kr när man går dit, vissa har ju inte råd med det. men maten är super god! speciellt buffén, där kan man välja och vraka och det är heelt ok att hämta om flera gånger om man så vill!
3 - subway - god mat för pengarna, jätte kul att man får välja precis vad man vill och att det bara är att peka! haha (a). stämningen kan kännas lite stressig, nästan som på Mc Donalds.. det här äter jag mycket hellre än 'donken', man har koll på vad man får i sig (det är inte bara ihop slafsat som på donken..)
4 - Wasabi sushi bar - om du gillar sushi är det här stället för dig! själv har jag bara ätit här 2 gånger, och fallit för sushi:s egna speciella smak! det går verkligen inte att jämföra med någon annan smak..

SOM ni ser, så är inte Mc Donalds eller Burger King alls med. visst, ibland kan jag verkligen bli sugen på en cheese! haha jag erkänner! ;) men med tanke på att det är 300 kalorier i en LITEN cheese.. 140 i läsken och 220 i pommesen? 300+140+220= 660 kalorier! OMG, jag blir ju knappt mätt, haha. inte värt en timma på en maskin i gymmet enligt mig. speciellt för mig som inte tränar så ofta (a) dessutom vill jag alltid se vad det är jag äter. jag tycker t.ex. inte om korv, just för att det är nermalda rest delar i det.. typ tryne, svans o sånt. ush.

aja, kom ihåg, detta är enligt mina åsikter! puss
bild på noguat latte från cioccolata!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0