Guuh!

åh jag är så slut! har verkligen hållt igång HELA dagen! först skola (slutade iofs 11.15 men) sen hem, äta, in till stan igen och gå till elgitarren och sångpedagogen! sedan hem, planera gympan, plugga, sedan gå och leda gympan! dom är jätte duktiga! efter 2 timmars gymnastik så blir cykeln hem, äta lite till och nu sitter jag här. ush brandlarmet gick igång i skolan idag, vi fick inte hämta jackor. så KUL att 3000 elever står och fryser utomhus (noll grader?) i 20 min! USH! 
suck....
bild på min skola.. man ser 2/3e delar av den på bild..



men nu ska jag tvätta bort sminket, i morgon blire att gå upp klockan facking 6, sedan köra judo eller va de nu va på gympan direkt -.- haha, men judo kan väl vara roligt? eller? :S ;)

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0