Well, Hello darlings!

haha, jag älskar den brittiska accenten! gör inte ni det? när jag pratar engelska länge så faller jag lätt in i den. min engelska lärare jag hade i mellanstadiet pratade brittisk engelska, såå jag har liksom lärt mig det. fast nu är min englärare från USA.. så det blir ju lite speciellt. haha.. 

jag är nu sugen på att ha ett harry potter maraton idag! har sett första och andra filmen på tv redan, men jag tror nog att vi har de andra med. sedan blir det bio i veckan med Linda♥. det ska bli roligt, som ni kanske förstår så ska vi se den nya harry potter filmen. lite tråkigt för mig för jag kommer säkert att störa mig på en massa saker efter som att jag läst 4 eller 5 av böckerna :P . haha ja lite nörd får man väl vara? riiight!? ;) haha. just nu sitter jag och kollar på Sherlock Holmes med pappa, och min söta lilla hund Ronja ligger brevid mig i soffan. mys! men sånt väder som det är ute nu så.. :O
haha vad är det med oss svenskar att vi alltid pratar om vädret? XD ! ahja, och jag älskar vårat ord: 'Lagom', det finns inte på NÅGOT annat språk. kanske liknande, men inte exakt! lite coolt ju :D ♣
ronjis! :D<3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Hanna

Sv: inte många :(

2010-11-28 @ 14:19:45
URL: http://mylifeinmydream.blogg.se/
Kommenterat utav*: Melli

sv: Varsågod! Det var Håkan Hellström. Och det var när han spelade i stockholm, men han spelade i göteborg veckan innan :D

2010-11-28 @ 14:26:13
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/
Kommenterat utav*: Anonym

fin blogg=)

kika gärna in =)

2010-11-28 @ 14:33:11
URL: http://rabrobs.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0