Sverigedemokraterna

vad tycker ni om Sverige demokraternas politik?
- jag håller inne min åsikt tillsvidare!
är dom rasister/nasister?
asso det finns väl blandade åsikter, men jag tror att dom faktiskt värnar om Sveriges befolkning. ALLA i Sverige, inte bara 'svennar' för vad exakt är en svenne nu för tiden? någon som är född och uppväxt här, fast som kanske inte har ett ordentligt uppehåll? någon som flyttat hit och har svensk medborgarskap? hmm.. denna fråga är stor. jag tycker att alla som bor i sverige och har svenskt medborgarskap ska sluta klaga på SD. men det är bara min åsikt.. sd är väl varken bra eller helt förjävliga. dom har ju sin poäng. men det kanske inte riktigt är rätt metod?

-dont blame me, eller min åsikt nu.






vad tycker ni?



jag är absolut inte rasist eller nasist över huvudtaget!

att det förknippas med SD har väl sin anledning.

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: GUEVACCI

haha tack ;D den vart okej.. men blev sjuk så :( dindå?



lägga till varan på bloglovin? =)

2010-11-20 @ 13:03:00
URL: http://guevacci.blogg.se/
Kommenterat utav*: Nisse

http://parliamentprincess.se/

Men har du inte kållat in hur inne och chic Alexandra Brunell, Jimmie Åkessons nya fräcka sekreterare verkar vara då? Astrendig böna, asså! Känns ju hur rätt och trendigt som helst att vara SD just nu! Shit va de ba verkar äga! Det är SD som gäller, lixåm, så balla som de blivit...allt annat är ju ba så trist, fel å 2009, tycker du itne? Kramiz! ;)

http://parliamentprincess.se/

2010-11-21 @ 16:28:02

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0