Jag Diggar mina röda naglar ;) Japp...

Jag Diggar mina röda naglar ;) Japp, mina naglar är nu fint blodröda! Lite lagom till Haloween (bättre sent än aldrig). Nja, bara för att det är snyggt faktiskt:) jag sitter på bussen och mobilbloggar nu, för lilla jag är på väg till ett lan. Haha, jag får ofta höra kommentaren: va Lanar du?! Men både ja och nej. Jag gör det ibland, inte så ofta. För att jag tkr det är roligt att umgås med killar, och det är de många killar gör? Så mina kära vänner har fått mig att prova på. Och Guess what? Det är rätt spännande och roligt.:) haha bara för att jag skrev Guess så vill jag ha den parfymen:( tyvärr har jag inte råd med det.. Btw jag har på mig min nya jacka och mina nya uggs! Jätte fina och varma båda 2! :d aja nu orkar jag inte skriva ett sjukt långt sms till Bloggen.. Jag vill ha en Toutch mobil. Haha. Puss


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wictoria persbrandt

Halloween är 31 oktober, din dumme jävel!

2010-11-04 @ 18:00:01
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0