GÄSTBLOGGARE ERIKA

TjenaTjena!
Erika här, jag står Milla närmast av alla. Hon ville att jag skulle göra ett litet inlägg så här får ni höra min helg hittills ;) jag fyllde år i veckan så lilla gudmor/moster bjöd in mig till ett litet fredagsmys igår. Kan ju inte tacka nej, sen fick jag ju ta med älskling med :D älskar att presentera honom för mina släktingar, han blir som en helt annan person ^^ typ artig och gullig, ni kanske känner igen sånt ;) vi åt tacos och såg på idol, jätte mysigt! Plus att jag fick 300 kronor (a) när vi kom till rese ville jag inte åka hem själv, har ju flyttat ner i källaren och det spökar i mitt nya rum... så älskling fick dela säng med mej :D idag har vi vart på ikea och köpt möbler till mitt nya rum, vi montera upp en bokhylla som tog ett tag. då blev älskling lite trött så han somna i min säng, men han tog sej kraften att komma upp ur sängen och hänga med mej och träffa mina homies. och nu sitter jag här och försöker blogga som jag aldrig gjort förut i hela mitt liv :O kanske märks? jaja nu ska vi göra sockerkaka och koka kaffe så jag orkar va uppe hela natten :D vi har lite planer på g! puss och kram E

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: liindblaads

JOo de har vatt bra :)

din da ?

2010-11-20 @ 21:19:09
URL: http://liindblaads.se
Kommenterat utav*: sara - only me

sv, yesyes :d

va göru? <3

2010-11-20 @ 21:28:29
URL: http://ssasas.blogg.se/
Kommenterat utav*: eemmapeemma

söt bild!

2010-11-20 @ 21:40:31
URL: http://emshiie.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0