feeett skön :D

haha min dag är så glad :D hihi! idag har jag flummat lite granna som vanligt med sofie och linda! haha våran humor... så lika = så bra! :D
vaknade 5 min innan bussen gick, fick skjuts av en mkt snäll granne! kommer i dit i tid till rese klockan halv 9, där vi sedan skiter i att åka till nkpg med klassen (studiebesök) så nästa lektion börjar inte fören 12! så sjukt ovärt!" haha stressat i ONÖDAN som alltid när mans stressar? :O hatar att stressa! haha.. men jag jobbade på och blev nästan klar emd formgivningen! sjukt nöjd :D sedan hade vi datakunskap = basic grejer som man redan kan.. :P

men ahja, nöjd ändå! nu tänkte jag baka lussekatter :D wiho! <3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: issa - rappare och låtskrivare

GRATTIS!!

du är en utav de tre vinnarna i min tävling "modell för en dag" eftersom du inte lämnade någon mailadress vill jag gärna att du mailar mig så fort som möjligt. Jag behöver ditt namn och telefon nummer så jag kan ge det till dom som kommer ringa upp dig och boka ditt besök.



maila till: [email protected] (märk de modelltävling)



mvh



Issa

2010-11-26 @ 18:38:42
URL: http://issabellek.blogg.se/
Kommenterat utav*: Jill

Tack snälla!

2010-11-27 @ 07:58:55
URL: http://jillh.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0