Barn<3

jag vill aldrig, aldrig, aldrig sluta jobba med barn. haha, men dom är så söta! idag var sista gången jag kunde komma på 3års gympan (jätte synd. :(  ) för att mitt schema har ändrats så jag slutar halv 5! morr! 
så vi fikade lite idag och myste och alla barnen längtade efter tomten! kan ni tänka er när man själv var så liten och såg fram emot att träffa tomten? och hur spännande det var? ^^  sedan när vi hade slutat så kom alla barnen och sa hejdå och sa tack för fikat och så fick jag hur många kramar som helst! hihi åh så gulligt! föräldrarna tackade med och jag fick en massa komplimanger om hur jag var som gymnastikledare! jätte roligt verkligen! 
- haha och nej jag tänker inte skappa några barn än på några år ;)!
men barn är så söta! hihi. måste erkänna det.. jag fotade dom så sötnosarna men jag väljer att inte lägga ut dom här p.g.a. personliga själ.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0