AWESOME!

åh jag älskar dans. all dans. jag älskar att dansa! löv it! verkligen! idag gick jag upp 9, frivilligt för att åka in till stan och dansa en timma. men den timman blev väldigt lätt 2 timmar som sedan blev 2½, haha. så sköna vänner att dansa med också! idag körde vi lite 'old school hip hop', 'house', 'locking' och mycket 'breaking'! så AWESOME! så nu längtar jag till tisdag så fruktansvärt! och så längtar jag till nästa helg, då jag ska träffa en saknad vän<3 

iaf, efter dansen blev det att uträtta lite ärenden på stan, sedan hälsade jag på mammas jobb sedan åkte hon och jag hem till pappa som gjort lunch = friterade vårrullar och pommes! MUMS! sedan blev det en låååång dusch med peeling så nu är min hud silkeslen efter det och lite bodybutter! ikväll ska jag mumsa på lite chips, FAST jag inte tål det. haha jag är så klantig.. och lite glögg (a) jag älskar glögg. ^^ ahja haha då vet ni! haha.  :*

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0