21:33

helu
jag sitter hemma och har  tråkigt. haha. inte ofta folk bloggar om sånt? mene idag har jag varit med jenni och sen åkte jag till min goda vän i stan. det var trevligt, deep talk faktiskt. ahja. nu ska jag spendera kvällen med att lana nåra greys avsnitt! är btw inne på 5:e säsongen nu.. hahaha.. hm. jag säger 'lana' till något jag gör en längre tid. som att verkligen åka på lan eller att kolla tv. allt möjligt. men that's me! Anything but ordinary!

outfit: grå mjukisbyxor, röda strumpor, vitt linne och svart tjocktröja i strl L på herravdelningen.

heeeelt oberoende bild som visar att jag vill ha sommar igen!
jag ska minnsann flytta till något varmt land. eller iallafall varmare med mer sol!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0