valborg 2010

årets valborg var väldigt mys med underbart folk! :D
det blev att grilla hemma hos linus med matte, boodh, kallander, frida och angelica<3
jätte trevligt verkligen, senare drog killarna till stan, tjejerna hem och jag stannade hos linus:*

vi skulle kolla film, men jag va så trött efter en sjukt stressig vecka så jag somnade i hans famn (a)
välidgt skönt, tills ja va tvungen att gå upp och fixa mig innan vi skulle sova på riktigt :p
tycker inte ni att det är typ det värsta som finns att man måste gå upp igen innan man får sova?
haha jag tycker verkligen inte om det.. fast jag lyckas alltid med det ändå ;)

ja ska se om någon av oss tog några bilder, för i så fall kommer dom nog upp senare :)


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0