been there, done that. twice.

åh härliga eftermiddag. efter skolan och elgitarren (ja, jag spelar elgitarr) så gick jag till gina för att byta bikini underdelen som jag köpte igår. (TOG FEL STORLEK :O) jag och katta provade massor olika, när jag väl skulle till kassan råkade jag ta fel helt enkelt. men gullig som tjejen i kassan var så fick jag byta! :D wihii

är kommer bilder på den!

tänk er den på mig i sommar, mums (:
efter det gick jag och sis till bosses glassbar (ingen kö typ!) hon tog coockie n' creem och körsbär. jag valde mör choklad och melonsorbé. choklad glassen var riktigt god! fast melonen tar jag nog inte igen, den va 'bara' ok. ;)

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0