heh oookey ..

nu var det väl sjukt längesedan jag ens la upp något i bloggen... så jag kände att det var dags med lite nytt.
jag kan ju ta och berätta lite om måndagens händelser (igår)
igår åkte jag till skolan(!) vi hade klasskamper och våran klass vann alla utom en gren, och det vår våran dragkamp som vi alltid brukar vinna! :o jaja, sedan drog jag hem till kalle en stund sen träffade jag linus, sen träffa vi kalle och sen va jag med kalle lite mera.. haha. och sist så åkte jag med linus hem. det var inte så jätte smart med tanke på att min nattandställning var hemma, jag är typ sjuk, har inga extrakläder och just nu sitter jag hos honom (tisdag) medans han jobbar. . . .
men ja, så kan det vara. och det är bara 1½dag kvar till SOMMARLOVET det är riktigt nice!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0