ÄNTLIGEN

fööööööör jag har slutat nian, ja jag har slutat nian!!! ... . . . .
så himla skönt, nu är grundskolan avklarad. detsom väntar nu är sol, bad, grill, chill, värme (o troligtvis regn...) och fester. för det är ju SOMMARLOV! åh jag älskar det!!!! tanken har smugit sig in i mitt huvud i 2 månader, och nu stämmer det på riktigt! wiiie :D om 3 dagar ska angelica firas, om 4 dagar åker jag på mini semester till skövde! där ska jag umgås med kusinerna fram till midsommar, då åker jag hem och ska va hos linus<3
åh jag är verkligen skit kär, ärligt talat verkligen k-ä-r! ni vet, när det pirrar i magen, när varje andetag i hans närhet gör hela min vardag tusen gånger lättare, när hjärnan slår bakåt volter av de mjukaste finaste kyssarna som finns. (a)<3 ja, som ni märker. jag ääär skit kär :D♥

<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0