yesterday

igår så åkte jag in till stan vid ett, gickpå mitt möte, sedan åkte jag hem direkt igen för att jag och erika skulle bada och sola istället för stan! meen 5 min efter att jag kommit till berg så kommer värsta åskmolnen! haha så hon och jag drar in till stan, igen! xd vi vandrade runt i ovädret, senare vid 7 hämtade pappa oss :)
med mig hem fick köpte jag: 2bh, en RÖD (som jag velat ha i ett halvår!) och en biege, båda i spets såklart :D. en silver kajal, cocos-tanning-olja. för ca 2 dagar sedan åkte ja, pappa o linus runt till alla möjliga ställen i stan med, då köpte jag en ny ASBRA mascara, fuktighetskräm till antiktet, och något mer, men haha det har jag glömt :p

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0