yes box!

igår kom linus till mig<3
jag och pappi lagade kvällsmat, jätte gott med äggröra, bacon i tunnbröd.
på kvällen hade jag och linus tänkt att fiska lite, haha fast naaa det blev inte av. . .
haha, men det blev mycket mys, och vi glodde på några roliga youtube klipp innan vi somnade.
det blir alltid så sent (för mig) när vi ska sova över, jag somnar väl vid ett, hehe (a).
imorse så gick jag upp vid tio och gick ut med vovvsen, som btw skällt hela morgonen.... -.-
haha hon var väl avis på att jag höll om linus istället för henne (;
men när jag kom in så chillade vi, skojade och hade jätte roligt!
jag ser verkligen fram emot fredag, då ska jag, linus, kalle och johanna tälta!
det kommer bli jätte mysigt, vi ska grilla, chilla, bada, kanske fiska.
stället vi ska till ligger vid en å, lite öde haha, men asso vi får vara ifred liksom. :)
haha här får ni se ett av klippen :)

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0