todays today

idag väckte linus mig, haha den här gången var det jag som sov längst! och deet händer inte ofta! xd men vi gick ner och åt brunch halv ett/ett efter att vi duschat och fräshat upp oss lite båda två! haha, det var ju tur de.. sedan så spelade vi NFS carbon (ps2), haha han vann ju hela tiden! men sedan så  kollade vi på en film istället. det fick bli luftslottet som sprängdes. är inte de filmerna sjukt bra? jag gillar egentligeninte svenska filmer, men dom är ju as bra! filmen var vääldigt lång, säkert 2 eller 3 timmar. (tiden går ändå för snabbt när jag är med linus!) sedan blev klockan helt plötsligt halv 6, så jag skjutsade linus till bussen (haha på cykel såklart eftersom jag har varken moppe eller bil! xd). efter att han drog så har jag baaara chillat hela kvällen. och nu ska jag snart sova, för i morgon kommer fof (farmor o farfar) eftersom att min mamma fyller år! så ett stort grattis till henne, som dessutom stått ut med mig i 16 år! XD
jag fotade lite idag med, haha linus gillade det inte... (a) <333
linus<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0