teen by 10

hur kommer de sig att jag gick upp halv 7 idag, fast sedan alltid somnar om direkt och vaknar lite då o då fram till elva.
hah jag måste ändra på dedär! ska försöka va uppe vid 10 iaf, jag börjar få huvudvärk för att jag håller på att vända på dygnet. haha fast det skyller jag på nattungen som jag är tsm med ;) hahah neh förlåt.
nu är klockan snart två och jag sitter i handduk i sängen. än. jag ska nog ta och sola lite solariujm idag, det va väldigt länge sedan. sjukt skönt är det! har tid och pengar att unna mig lite sånt, det är ju inte så dyrt heller.
man måste ju vara snygg ju! hahaha neh, verkligen inte hela tiden, jag tycker det är soft att ha mjukisar och håret slarvigt uppsatt. visst är det också skönt?
vad tror ni om att jag skulle ha hiphop stil? heh, jag vene. men vissatror att jag skulle passa i det så de kanske är värt ett försök? :)

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0