ego?

det troligtvis sämsta tipset jag fått om killar är: snacka så mycket om dig som möjligt, typ: jag ska, jag sa, haha jag tycker att... SERIÖST!? jag tro iinte direkt att killa tänder på egotrippade bruttor precis.. . .
mitt tips är: va dig själv. ja jag vet att det låter överskattat och ut tjatat. men ärligt girls, det är väl bättre att han gillar dig för dig, och inte för någon du låtsas att vara? :P      jag är alltid mig själv, spelar ingen roll vem jag träffar. vissa personer ändrar ju liksom personlighet efter vilken kompis de träffar. det tycker inte jag att man ska! seriöst, va alltid du, det kommer du längst på. är det någon som faktiskt itne gillar dig? nehepp, synd för dom. det finns tusen andra. ;)
but he's mine, just my very own <3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0