26/7

vakna klockan 8 idag, mamma snarka. haha. vi käka frukost, ja duscha, fixa mig lite ochså drog jag o mamma till byn. vi behövde handla lite grejer. sedan tog vi mellis och gick ner till stranden! det kanske är 150m dit. sjukt fin strand, vit och fin kornig sand och vid vattenbrynet finns det lite flintastenar, har man tur så kan man även hitta bernsten! (stavning?) :p snart är maten klar, efter det tänkte vi gå och spela minigolf.

igår när vi va och hälsade på sara så passade jag o david (hennes pojkvän) på att skejta lite! heh, det gick ju sådär ;)....

jag börjar vänja mig vid tanken av att vara i skåne, och stugan börjar bli rätt gullig. fast tanken på att jag är längst ner i sverige, vid danmark och att linus är i sälen och va vid norska gränsen idag känns nästan lite skrämmande. för långt avstånd! max 1m ska det vara! ;) hehe.

nu ska jag kolla lite på greys, och chilla tills maten är klar.
puss

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0