Angelica Ring<3

detta är ett inlägg speciellt till angelica ring.

jag älskar dig gumman, nu har vi känt varandra i lite mer än ett år men det känns som en livs tid. jag hoppas och vill verkligen hålla ihop med dej för jag kan verkligen tänka mig oss o framtiden som små flumma tanter på 90 bast som gungar på lekplatser och dricker redbull! haha! för att inte tala om alla andra små konstiga grejer vi jämt får för oss :D men det är dessa små stunder som jag älskar. jag skiter fullständigt i vad andra tycker om dig, (fast det är troligtvis bara bra saker!) skiter fullständigt i om någon inte tycker att jag 'borde umgås' med dig, för det tänkar jag fortsätta med föralltid! var de inte vi som skulle dra upp till uppsala och sthlm och skövde bara för att? haha jo, det tycker jag. :D de finns tre ord för att beskriva dig; en äkta vän, som jag älskar!<3
lämna mig aldrig, för de kommer bli lika jävla svårt som för svarta att bli vita (med undantag för m. jackson) höhö, våran humor ;) <33


jag älskar min äkta och bästa vän angelica ring!<3


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Wictoria

Tro inte för gott om dina "äkta" vänner bara..

2010-01-26 @ 17:08:42
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Kommenterat utav*: Wictoria

jag svimmade & ramlade in i ett element.

2010-01-26 @ 18:14:23
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Kommenterat utav*: issa

hej! Vad trevligt att du är intresserad! var bor du? skicka en bild på dig till [email protected]. en närbild och en helkroppsbild. hur lång är du?

2010-01-26 @ 20:14:00
URL: http://belldesign.webblogg.se/
Kommenterat utav*: angelica

2010-01-27 @ 09:46:03
Kommenterat utav*: angelica

Nawww, va sööt du är gumman! Klart at vi kommer vara vänner när vi är gammla. Fan vad vi ska dricka redbull då och vara mörkrädda för dagen ;)Älskar dig! <333333

2010-01-27 @ 09:49:51
URL: http://angelicasofiamagdalenaring.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0