Seriööst!

suck!! jag blir ALDRIG nöjd med mina naglar. inte sedan efter gele behandlingen. dom är helt förstörda!?!?!?!? dom hade äntligen läkt efter en total misshandel (av mina naglar...) hos salongen Beutie Sky (stanv?) i linköping. seriöst gå ALDRIG till den salongen någonsin!! dom använder maskiner för att slipa ner naglarna, som bara lämnar en tunn hinna kvar utav naglen. det gjorde sviiin ont! var tvungen att leva på ipren i 2 dagar efter. FYFAN!

det var snyggt, men verkligen inte värt det.


detta var mer värt. men jätte fult nu när dom håller på att lossna och växa ut. :(

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: ifff ;<<

fina naglar ;o :))

2010-12-14 @ 18:15:58
URL: http://wichudajettanaklang.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0