Jag vill ha en kärlek värd att dö för.

hejhopp alla!:D idag har jag inte haft några lektioner, chill! istället för engelska och svenska så jobbade alla stylist ettor med tvåorna! dvs dom gjorde skit snygga nagla på oss! alla andra fick fransk manikyr, förlängning. jag har så sköra naglar efter en tidigare nagelförlängning där som gjorde helt fel och istortsätt tog bort mina naglar.. så jag fick färgad gele :) det blev jätte fint! jag tycker att det är fint med långa naglar, MEN jag kan inte ha det. dom är ju baara ivägen! haha..
såhär fint blev det:
suddigt jag vet :(
dom är iaf ljusrosa och skimmrar! detta ska hålla i ca 6 veckor :)

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: liindblaads

Anmäl dig gärna till dagens lucka i min blogg om du inte redan gjort de :)

kram

2010-12-01 @ 19:57:45
URL: http://liindblaads.se

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0