24/8

hejhopp, nu sitter jag i nattlinne med datorn i sängen (liten i smidig) och tänker på hur snabbt det har gått. det var inte längesedan jag flyttade till linköping, det känns inte så iallafall. fast än det var 9 år sedan. alldeles nyss började jag gymnasiet, tyckte att ljunkan var skit stor och läskig. men hallå, det är inte så farligt längre! jag har fattat hur man får upp skåpen, börjar lära känna klassen, och flygarna med! :) det här kan bli bra, riktigt bra!

idag har jag varit på stan med linnéa och josefine, jag köpte ett vitt linne, ett svart linne och ett par vita tyg skor! riktigt nöjd! ni kan få se dom snart :) på stan träffade vi linnéas kille, och hans kompisar i flyg, jätte snälla allihopa! :D

sedan gick vi till rese, jag mötte upp linus och vi fick springa till bussen! haha den hade nästan börjat åka, men busschaffuören var jätte snäll och släppte in oss. :) vi har myst och flummat hela dagen ( som vanligt), vi har kommit på att småbarn kan vara skapligt irriterande :p hahaha... kollat på lejonkungen 3 sedan cyklade vi till hans buss. så aa, så har min dag sett ut. men nu ska jag sova, för jag är trött. puss och godnatt<3


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

Vad fin din blogg var :)

Är du intresserad av fotografering,då

kan du anmäla dig till min fototävling !

2010-08-27 @ 21:11:10
URL: http://standingcarla.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0