22/8 ♥

idag vaknade jag av linus, haha på något sätt vaknade han före mig.. men sen så hade vi inte dragit ner den ena persiennen så det blev jätte ljust i rummet vid nio! menmen, vi myste lite sedan så satt vi vid datan en stund, myste lite till (myyys!!!! (L)(L)(L) älskar att mysa) sedan åt vi frukost vid tio, halvv elva någon gång. sedan chillade vi restan av dagen, haha eller jag iallafall. han va tvungen att städa. ;) jag haar faktsikt hjälp honom några gånger, en gång till o med städat hans rum själv! x) -fick panik på all röra..... mene det blev så fint så :) jag spelade liite borderlands, sen tröttnade jag. sedan gjorde vi väl inte så mycket mer innan jag och hans lilla syster elin åkte till mig (hon skulle klippa sig hos min mamma) och linus åkte in till sin kung fu! linus du är så fin♥♥


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0