20/8 - todays

jag kollade på 3 avsnitt av greys, sedan cyklade jag faktiskt till badet!!! jag simmade lite granna, flöt runt i bubbelpoolen, chillade i bastun och bara njöt. fast allt det på en timma ungefär. sedan cyklade jag hem igen och sedan till bussen. på bussen satte jag mig brevid linuspinus♥ vi kollade på film o så.. sedan åkte jag hem igen. nu är klockan 19.21, och jag ska lana ännu mera greys. haha. dessutom funderar jag på att installera borderlands på min stationära.. heh, jaa linus vill att jag ska lära mig det. (det verkar lite kul faktiskt) :D. sedan kan ju jag lana med han o hans/våra kompisar... fast jag är såå flum när jag blir övertrött med coca-cola kick, så dom kommer inte vilja ha mig där igen... hah :D

linus pettersson<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0