16/8 . .

jahopp, har visst blivit lite seg med att uppdatera.. men nu kommer det en uppdatering iaf!
idag har jag varit med linus, efter det åkte jag in till stan för en synkoll (inför körkorts licens), min syn var felfri :D. sedan gick jag och mamma till hm, hon köpte ett par jeans legging och jag köpte ett linne. sen när vi kommer hem så ser jag att jag har ett i stort sätt likadant hemma... . . får se om jag lämnar tillbaka det. 

jag har träningsvärk i axlarna och  vid skulderbladen efter helgen, -inte skönt. imorgon börjar skolan! ååh nervöst!

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: m

sv' åh kul :) önskar dig all lycka. är allt bra?

2010-08-17 @ 08:16:02
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0