Gooood morning :D

idag är jag på bättre humör än vanligt :D
av vilken anledning? - den kan jag inte skriva här på bloggen, sry :*

mina meds (mot bihåle..) gör att jag inte känner någon hungerskänsla, mättnadkänsla lr något sånt. det är väll båda bra och dåligt, beroende på hur man ser det. bra= kan banta, (det vill jag inte och gör inte!) dåligt= måste äta utan att vara säker på om jag vill eller orkar äta mer. sedan känner jag mig bara illamående. men sånt här är vad jag måste stå ut med om jag ska bli frisk ifrån bihåleinflammationen...

och påtal om ingenting så saknar jag min familj i skövde..<3


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Ann-Catrin Pettersson

Och vi saknar dig!

2009-09-08 @ 14:11:46

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0