Foundation Varning!

skit skit skit! jag har fått lite små orenheter, nu vet jag varför.
pga min foundation! skit! jag och katta<3 var på stan idag och gick in i en sminkaffär därför att hon skulle köpa foundation. Sedan när hon betalat och var klar så fick jag lite rådgivning och så. Butiksbiträdet frågade mig vilken foundation jag använde, så jag pekade på den. Och så berättade hon att det tydligen var en 'anti-age' produkt som gör att om unga personer som jag använde den, så får man lätt acne. WTF. jag har använt den ett tag, och bara använt 'ännu mer för att täcka över allt. BLÄ. så nu har jag en ny ifrån nivea istället.

här får ni en bild på foundaitonen som ENDAST människor 40+ ska använda!


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Wictoria Lind

HAHAHAHAHAAHAHAAHAHAA

2009-09-02 @ 22:56:37
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Kommenterat utav*: cilla

guud va bra att du skreeev de! jag har/hade ju sån

2009-09-07 @ 10:54:28

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0