TjugofyraEttochetthalvt 7/3

Tjao, igår så spenderade jag dagen med Katta :D
Fett kul hade vi, som alltid. ^^
Hon sov även över här, inte för att vi sov nått då men..
Vi dygnade :D haha^^
På kvällen åkte vi till ica och köpte 4 energydrink,
sjöng/skrek singstar, myste med ronja,
kolla bdb,msn, fixa varandras hår, och bara allmänt chilade :D
Det var jätte kul, och måste göras igen säjer jag bara! (a)
Jag vet inte hur länge vi höll vakna mina grannar med våran underbara sång.. ^^
Menmen, frammåt 11 så kom mamma och pappa hem igen,
så då började vi göra iordning oss för natten..
Men det hade ju egentligen inte behövts, eftersom att vi låg och snackade hela natten.
Och då menar jag bokstavligen hela natten. ^^
Iaf så var det fett kul :D
Grejen var ju att hon skulle med en buss in till stan 9.00.
- Trodde vi, men vi missade den för att den tydligen gick 8.50..
Men de gjorde faktiskt ingenting, :D
Därför att den bussen hon skulle med ut till stallet var en 620,
och dom går ju förbi här. :D
Taha så man kan ju verkligen snacka om TUR I OTUREN   ;o :D
Men asså det finns hur mycket som helst att skriva, men ja tror att ni inte kommer orka läsa allt då..
Puss på er, och en stooor blöt kindpuss på katta! ^^


:)

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wickan

katta sa att ni haft skitkul! :D

<b>frågestund på bloggen</b>:)

2009-03-08 @ 19:36:56
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Kommenterat utav*: Anonym

du e så snygg!!

2009-03-10 @ 20:12:07

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0