Hey ho ;) 10 mars

Hey ho, lets go ;)
- what did ya call me!? :o

¨
Åh ja tycker så synd om min hund som ska opereras för sitt knä på måndag.. ;(
Men ändå så grattis! Hon fyller nämligen 9 år idag :D:D<33
Jag älskar dej ronja! Tihihi ^^







Idag har mitt humör vart bitchigt, förlåt. ^^
Men ja kan bara inte rå för det..
Eller jo lite kanske, men aa.. (a)
För övrigt så har skoldagen varit lååång!!
Åh va trött jag var när jag kom till sångpedagogen vid 5..
Jag var för trött för att kunna konsentrera mig dessutom..
Men! Något som är bra, är att det är STUDIEDAG imorgon! :D
Åh vad skönt med sovmorgon. ^^
Jag hade dessutom tänkt att springa imorgonbitti..
Men det går ju inte eftersom att mina gymnastikskor är borta..
Om det är nån som ser ett par blåa adidas (handbollsskor) i strl 36, så säg till. ;)
Inte för att jag tror det men, men..
 Nu så måste jag gå och gratta min vovve :D
Så pusshejs leverpastej! ^^<33


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0