slappar daag ^^ (3/1)

2009
-vad konstigt de känns att skriva så ^^
Prova själva. ;p
Man har ju liksom inte vant sig än..
haha. ^^

Idag gick jag duktigt nog upp halv tio.
Nära på ett mirakel, för en som brukar sova till tolv och ett... (a)
Sen så var jag ännu duktigare och åt en nyttig frukost..
- havregrynsgröt. x)   (det ordet låter roligt^^)
Sen så fixade jag lite i mitt rum, och bäddade sängen..
(lite onödigt vetande bara).
Sen så rullade dagen på som vanligt.
- som alla dagar brukar x)
[idag är jag på lite flum humör... sry<3]
senare på eftermiddagen så gick jag och sis' till ica och växlade pengar.
Så att vi fick massa femmor ^^ .
Nu kanske ni undrar varför...
...
...
Och här kommer svaret, vi skulle gå och sola solarium. (a).
Jag var minnsan duktig och stoppa pengarna i fel myntinkast först,
så ja betala 15 spänn för "ansiktsrör" som jag inte ville ha. -.-
Sen betala jag ytterligare 15 spänn, för själva solningen i 22.5 min. ^^
Haha klantiga jag alltså..
Efter solningen så blev jag liiiite extra röd i antiktet >.<
jäkla ansiktsrör och min klantighet. ^^

Sen har jag även 2 nyårslöften tills nästa nyår.
1: sluta "bita" på/breve naglarna.. -.- de låter weard ja vet.
2: att inte dömma folk efter utseéndet.
-jamena halåå de ska man inte ^^ (a)

Nu börjar jag faktiskt bli trött, så jag orkar inte skriva mer nu. (a)
puss på er, <33

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Sandra

det värkar ju bra nyårslöfte

2009-01-20 @ 17:46:58

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0