Sjunde Januari.. x)

tihihi.. ja fnittrar för fullt här å rubriken,
 för det är inte så ofta som man skriver "sjunde"..
Så japp. de va de roliga.. hosthost.
Förlåt men jag är övertrött just nu. ^^

Jaja, idag började skolan.
Kul att träffa alla vännerna igen :),
- men jäääkligt segt att gå upp kl. 06.00.
Så jag gick upp halv 7.
Inte för att det var så mkt bättre..
Hehe.. jah..
Men iallafall, första lektionen var kemi.
Sen var det kör, så fick ja träffa ny/gamla läraren Anders.
De andra hade honom i 7:an, men ja började ju för inte så länge sen så. ^^
Han hade tydligen varit pappaledig..
Jaja nog om skolan nu tkr jag. ^^
Sen så åkte jag buss hem, och var hemma typ tre.
Efter det så slappade jag, åt mat..
Och sedan så åkte jag och pappa till badet. (:
Han gymmade,och jag simmade.
Jag simmade 40 längder idag igen! ;o
Det var rätt segt mot slutet men jag är glad att jag gjorde det. :)
Ooch så stör jag mig väldigt på mina händer!
De har blivit helt oranga av min brun-utan-sol.
Blää på dom. Ja, idag är jag lite omogen.
Jag har heller inte helt vant mig vid att det inte är utväxt i mitt hår längre.
Man blir lika glad varje gång man ser sig själv i en spegel. ^^
Jah, nu orkar jag inte skriva så mkt mer, + att pappa ska ha datan.
Såå puss på er, ♥

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wiictoria

HAHAHHAHAAAHHAHHAHAHA "JAG HAR INTE TVÄTTAT MIG PÅ ETT PAR DAR" :D HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAAHAHA

2009-01-07 @ 21:16:30
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0