Nyårsafton

Idag vaknade jag seent, och det gick väldigt långsamt att ta sig upp.^^
Egentilgen så skulle jag + familj åka till några av mammas vänner och fira nyår där.
Men det gick inte, för min syrra blev sjuk, tråkigt nog.
Så vi firade hemma själva istället.
Men det var riktigt mysigt, och roligt med :)

Innan nyårsfirandet så hann jag packa upp alla kartongerna!
Det var nästan ett mirakel, men jag ville inte ha kvar något att packa upp till 2009.
Nu återstår det bara att "finslipa" rummet ;p

På kvällen åt vi räkor, rökta musslor, vitt ris och drack cider till. (:
Det var jätte gott, för att vara "oförberett".
(Vi skulle ju egentligen ha varit hos några andra).
Men sen så rullade året på, med mycket singstar. ^^
Och film, och mys. (:

När kvällen närmade sig 12-slaget,
 så tog jag och pappa med raketerna ut.
Fast vi sköt dom inte förräns 12.
Alla raketerna var jätte fina, det var bara ett problem.
Eftersom att jag höll i "glödstickan" så verkligen stank mina fingrar rök efter.
Haha, men det var det värt iallafall.
Jag somnade nog ganska tidigt/sent (beror på hur man ser det), runt 2.

Men nu får jag faktiskt säja(skriva)
Gott nytt år!
^^

Puss på er, ha ett bra nytt år<3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Linn

Gott Nytt År <33

2009-01-04 @ 19:53:17

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0