Friluftsdag (: // 26 jan.

Idag hade vi friluftsdag i skolan.
Eller vi va inte i skolan då men. ^^
Först så började vi 9, med skridskor vid cloettacenter.
Skillad som man är så ramla man. ^^
Men annars gick det bra.. :D
Efter det så drog jag, frida & emelie till feelgood på lunchen,
så att emelie kunde sola. Sedan köpte jag en macka o festis (lunch) på Hemköp.
Och så bar det iväg till simhallen. (:
Där så lyckades jag och några fler bli avstängda efter ca. 45 min.
Därför att vi åkte 5 i rutshkanan, utan båt. ^^ (a)
Vi fick inte ens 3 varningar.. ;s
Jaja, men vi stannade kvar på läktaren,
för att vi skulle träna livräddning efter typ en timma.
Tihihi.. x)
Men det gick rätt bra på det, bara att ja fick en kallsup av Elsa, men ändå. ^^
(Vi skulle "livrädda" varandra.)
Sedan så gick vi och duschade efter..
Men sedan gick vi och köpte godis (inte jag).
Efter det så gick jag och emelie till resecentrum.
Eftersom att jag skulle hem, och hon med.
Där träffade jag även Max, som väntade på sin flickvän. (:
Kul att snacka med lite.
Men annars rullade dagen på..
Det var väll allt.
Puss

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0