Fraaajdeej x) (9/1)

haha, nu fnittrar jag igen.
Och åter åt rubiken.
(Friday)

Jaja, idag så var det ju som vanligt skola.
Efter skolan så gick jag till stan med;
 Frida,Emelie,Natalie,Wictoria och Axbom.
Efter en liten stund på stan,
(så att emelie och natta kunde köpa present åt meme.^^)
så åkte jag, emelie & wickan hem till mejj. :)
Väl hemma så slappa vi, tog kort, sjöng singstar och spelade GH3.
Shiiit kul. ^^  haha.
Annars så peppar jag tills imorgon. (:
(Memes fest).
PeeppaPeppaaaPEPPAAA xD
Tihihiw. (a)
Men jag har ett litet, och någorlunda stort problem.
(inte jämfört med svält i Afrika.. )
Men jag vet inte vad ja ska ha på mejj imorron på festen.
*Inte en enda aning. >.<
Jag funderade på jeans & linne, jeanskjol & linne, lr tunika och leggins.
Men man måste ju ha något med fickor på, så man inte tappar mobben..
Jaja, nu ska jag rota igenom min garderob, för att hitta nått bra. ^^

Så vi ses väll,  
xoxo//milla<33

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: emelie

det va ju kul ;)<3

2009-01-10 @ 11:47:07
URL: http://emmeznow.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0