Depp&Pepp, 20 jan.

Japp, nu dröjde det ett tag igen.
Förlåt igen, ^^.
Ja, vad kan man skriva om..
Egentligen känner jag inte så mycket för att skriva just nu, så jag gör det för er. (:
Ursäkta om det kanske blir ett lite deppigt inlägg.
Men jag är inte på det bästa humöret just nu.
Det verkar gå nerför i skolan.
Jag saknar alla vänner från Ljungsbro<3.
Det går falska rykten.
Och va f*n ska man göra åt det?
Men en positiv sak är väll att det är studiedag på torsdag,
och att ja ska träffa en "speciell" person då. :)
Och på fredag så kommer det nåra vänner till mig som ska sova över. :D
Det är väll ljuspunkten i mitt liv just nu, och Erika så klart.
För henne älskar jag.<3
Och tack så himla mycket Frida Danielsson, för att du finns.<3
Och Emelie och Frida Tapper med.<3
Jag älskar er med. ^^
Inte för att ja vet varför jag skriver om just det här, men det är väll vad som faller in.
Jag är dessutom singel, deppigt.
Men ja peppar, :)
Vi har kemi prov på fredag dessutom,
men jag orkar inte plugga.. :(
Är typ för depp just nu..
Faktiskt första gången se jag bytte skola.
Men sånt går väll över.
Det har varit så förut, och jag är kvar. ^^
Imorgon är det konfa på kvällen, och då får jag ju faktiskt äntligen träffa alla vänner! :D
Jag saknar er så himla mycket.<3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wiictoria

varför bytte du egentligen?:P och hur ska man lita på att de är falska, när man hört mer?

2009-01-20 @ 22:10:38
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0