12 jan, plugg- & slappdag. ^^

Idag så vare skola, med nytt schema.
Eftersom att vi slutar senare med spanskan,
så missade jag bussen idag.
Jobbigt värre, men ja ska inte säjja nått.
Efter som att elin också missade samma buss,
 men måste vänta en timma på nästa, för att hon pendlar.
Jaja, ja väntade 20 min på nästa buss, som var en 522.
Så jag fick gå en bit hem..   ;p
Väl hemma, så satte jag igång med svenska uppsatsen som ska lämnas in på fredag.
Den sak handla om Ondska, hela klassen måste skriva om det.
Jaja, de va rätt svart att komma igång, men nu har jag skrivit ca. 4 A4 sidor.
Ganska nöjd. Men jag ska iaf satsa på 5 sidor. (:
Så att man säkert får G. ^^
Sen efter det så tänkte jag göra matte & so läxorna,
men ja råkade glömma dom i skolan. >.<
- Duktigt nog..

Idag fyller Petter och Einar 15 år, så grattis till dom.  ;D
^^ Ja må dom leva, ja må dom leva, ... tralalallalaaa..

Nu så ska jag sjunga lite singstar, så tack för mejj. ;p
& Pusshejs leverpastejj x) <33

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0