Kaos, som vanligt -.-* [11/2]

I morse blev det kaos, igen.
Duktig som jag är vaknar jag försent,
för att jag sängde av det första alarmet,
för att jag trodde att det var fel alarm.
Och vaknade sedan über stressad till larmet om bussen..
Ärligt talat, aldrig att jag skulle hinna på 20 min..
Eftersom att jag skulle:
-äta
-byta om
-ringa till esprit (de svara aldrig -.-)
-fixa & sminka mig
-borsta tänderna
-kolla så jag hade med mig allt..
- & mkt mer! ;o
(jag är ju tjej x] )
Meeen jag ska inte skylla på det, fast det gör jag iaf (a)

Poängen med det här är helt enkelt att jag stressade jätte mycket i morse,
för att sedan ta en senare buss, eftersom att jag inte hann med den första...
Jaja, jag får väll skylla mig själv..
Eftersom att jag nu kommer försent till Esprit..
Men jag får försöka med att jag kan jobba en timma extra. ^^

Hoppas att ni inte har haft en likadan morgon som mig nu bara..
Puss och ta de lugnt ;)

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

söt hund

2009-02-11 @ 18:25:46

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0