Jag behöver ERAN hjälp! :D<3

jag, hannes & maria måste redovisa något om Coca-cola.

Så där av berhöver vi hjälp, så o ni bara vill svara på dessa frågor? :D


1. Vad tycker du om Coca-cola, företaget?

2. Vad tycker du om drycken?

3. Hur ofta dricker du cola?

   (hur många ggr i veckan?)

4. Varför dricker du det?

5. När/till vad dricker du det?

6. Pantar du burkarna, lr slänger du dom bara?

7. Känner du att du vill ha mer cola när du börjat dricka det?

8. Tror du att Coca-cola har något med miljöförstöringen att göra?


Tack för hjälpen ;)<33


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wickan

1. Det är IDIOTISKT

2. Typ världens godaste?

3. Mer än 5 kanske :)

4. Är beroende.

5. Snacks, mat, bara när jag vill.

6. Pantar eller om jag typ dricker på stan så slänger jag :)

7. Japp

8. Ja, det är jag säker på.

2009-02-26 @ 21:02:20
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0