You know when it will last forever

Jag vill bara skriva och berätta att det finns riktiga vänner därute. haha som man säger "för att hitta sin prins måste man kyssa många grodor", och samma tycker jag gäller vänner. Visst bekanta finns det gott om, men dom här nära som alltid finns där är sällsynta. Så när man väl hittat dom är det bäst att visa hur mycket man uppskattar dom! Jag har väl några riktigt bra vänner, och jag älskar dom så sjukt mycket. Sen finns det ju dom som bara kommer när dom vill ha något typ. Ja, ni vet vad jag menar? Det är riktigt tråkigt iallafall. Men det gäller fortfarande att le och vara artig. som jag brukar säga: - har du inget snällt att säga så säg inget alls.
haha dock lever jag kanske inte riktigt upp till det på krogen..... (a) ;)

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0