Face Stockholm

Som jag berättat förut så både jobbar jag och har praktik på Face Stockholm i Linköping. Haha och NEJ jag pendlar inte till Stockholm, har ofta fått den frågan om man inte säger att det ligger i Linköping. :)
Jag trivs verkligen på min praktik, mina kollegor är änglar och så himla duktiga allihopa!

Många både kunder och vänner till mig tycker att sminket där är så himla dyrt. Nu ska jag föklara varför, det behövs bara ett ord: KVALITÉ!
Produkterna är väldigt vänliga mot huden och parfymfria. De sminket är väldigt pigmentstarkt vilket gör att du knappt behöver nudda borsten i sminket för att få mycket färg! Dessutom håller de länge och endel tar även vara på huden och återfuktar samtidigt som dom ligger på. Makeupen håller från morgon till kväll(eller ny morgon om man är ute och festar).
Som jag ofta säger till kunderna som ett exempel: istället för att köpa 3 eller 4 stycken puderdosor från ett billigare märke så behöver du bara köpa ett puder från Face! Så även om det är dyrt för tillfället så blir det billigare i längden! :) smart va?
Botanical Brilliance
Några av mina favorit produkter:
Skuggor: mist, mushroom, russian caviar, lavendel, skogsgrönt (och nästan ALLA eyedusts)
Läppar: strawberry veil, friendship veil, weinberry veil, ullas röda, champange
Rouge: worship, strawberry, universal
Foundations: Compact Mineral powder foundation, powder foundation, liquid foundation
Concealer: red neutralizer, blue neut.
BlushLiquid Foundation

och såklart våran nya, fransförlängade mascara!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0